Ik heb op dit moment geen personeel meer in dienst. Wat nu? - Kennisbank - Flexmoment
Menu
Kwaliteit in salarisadministratie
20 plus jaar ervaring binnen MKB
Vaste scherpe tarieven zonder verrassingen
Salarisadministratie uitbesteden? Bereken uw voordeel

Ik heb op dit moment geen personeel meer in dienst. Wat nu?

De praktijk leert dat er redenen kunnen zijn om tijdelijk of blijvend verder te gaan zonder personeel zoals een reorganisatie, economische situatie, ziekte of seizoensdrukte. Is zo’n situatie van blijvende aard dan is het belangrijk om uw loonheffingsnummer bij de Belastingdienst op te heffen. Voorziet u meer een tijdelijke periode dan kunt u de Belastingdienst verzoeken uw loonheffingsnummer te schorsen.

Zonder een van bovengenoemde acties blijft u nog steeds verplicht om een aangifte loonheffingen in te dienen onder de naam “nihilaangifte”. Als u voor dit laatste kiest, dus niet voor schorsen of opheffen, kunnen wij de nihilaangifte ook voor u verzorgen.

Als u besluit definitief geen werknemers meer in dienst te nemen en dus een verzoek om opheffing van uw loonheffingsnummer heeft ingediend, ontvangt u van de Belastingdienst een brief met daarin een einddatum. Na die einddatum kunt u probleemloos stoppen met het indienen van de aangifte loonheffingen.



Wilt u meer weten over dit onderwerp?


Verstuur uw contactgegevens aan ons, dan nemen wij snel vrijblijvend contact met u op.

Uw naam: *
Uw e-mailadres: *
Uw telefoonnr:
Vraag/opmerking: *





* Verplichte velden
Copyright Flexmoment 2019 - 2021  |  BECONNUMMER:  720665  |  Disclaimer  |  Privacy Verklaring  |  Algemene Voorwaarden Salarisadministratie
Design & development by: Timeless Design
x
Vraag via WhatsApp
CHAT MET ONS OP HET NUMMER 085 864 0124 Vandaag beschikbaar: 09:00-22:30
Onze excuses, op dit moment is onze Chat offline
Wilt u met ons Chatten? Gebruik bovenstaand nummer in uw WhatsApp om de chat te beginnen.
Flexmoment helpt klanten in heel Nederland
Sluiten