Welke documenten hebben wij van uw onderneming nodig voor de salarisadministratie? - Kennisbank - Flexmoment
Menu
Kwaliteit in salarisadministratie
20 plus jaar ervaring binnen MKB
Vaste scherpe tarieven zonder verrassingen
Salarisadministratie uitbesteden? Bereken uw voordeel

Welke documenten hebben wij van uw onderneming nodig voor de salarisadministratie?

Na het aanvragen van een loonbelastingnummer ontvangt u ongeveer 4 weken later vier, separaat gestuurde, brieven van de Belastingdienst:

  • Brief vaststelling belastingplicht
  • Aangiftebrief loonheffingen
  • Beschikking sectoraansluiting en
  • Brief gedifferentieerde premie Whk

 Daarnaast ontvangen wij graag een uittreksel van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel.



Wilt u meer weten over dit onderwerp?


Verstuur uw contactgegevens aan ons, dan nemen wij snel vrijblijvend contact met u op.

Uw naam: *
Uw e-mailadres: *
Uw telefoonnr:
Vraag/opmerking: *





* Verplichte velden
Copyright Flexmoment 2019 - 2021  |  BECONNUMMER:  720665  |  Disclaimer  |  Privacy Verklaring  |  Algemene Voorwaarden Salarisadministratie
Design & development by: Timeless Design
x
Vraag via WhatsApp
CHAT MET ONS OP HET NUMMER 085 864 0124 Vandaag beschikbaar: 09:00-22:30
Onze excuses, op dit moment is onze Chat offline
Wilt u met ons Chatten? Gebruik bovenstaand nummer in uw WhatsApp om de chat te beginnen.
Flexmoment helpt klanten in heel Nederland
Sluiten