Welke documenten hebben wij van uw werknemers nodig voor de salarisadministratie? - Kennisbank - Flexmoment
Menu

Welke documenten hebben wij van uw werknemers nodig voor de salarisadministratie?

Wij hebben van uw werknemers de volgende documenten nodig:

  • Arbeidsovereenkomst
  • Kopie identiteitsbewijs (voor- en achterkant)
  • Loonheffingsverklaring 
  • Bankrekeningnummer
  • Eventueel de laatste loonstrook

Gerelateerde vragen

Antwoord op andere vragen?


Wilt u meer weten over dit onderwerp?


Verstuur uw contactgegevens aan ons, dan nemen wij snel vrijblijvend contact met u op.

Uw naam: *
Uw e-mailadres: *
Uw telefoonnr:
Vraag/opmerking: *





* Verplichte velden
Copyright Flexmoment  |  BECONNUMMER:  720665  |  Disclaimer  |  Privacy Verklaring  |  Algemene Voorwaarden en Verwerkersovereenkomst
Design & development by: Timeless Design
x
Vraag via WhatsApp
CHAT MET ONS OP HET NUMMER 085 864 0124 Vandaag beschikbaar: 09:00-19:30
Onze excuses, op dit moment is onze Chat offline
Wilt u met ons Chatten? Gebruik bovenstaand nummer in uw WhatsApp om de chat te beginnen.
Flexmoment helpt klanten in heel Nederland
Sluiten