Welke documenten hebben wij van uw onderneming nodig voor de salarisadministratie? - Kennisbank - Flexmoment
Menu

Welke documenten hebben wij van uw onderneming nodig voor de salarisadministratie?

Na het aanvragen van een loonbelastingnummer ontvangt u ongeveer 4 weken later vier, separaat gestuurde, brieven van de Belastingdienst:

  • Brief vaststelling belastingplicht
  • Aangiftebrief loonheffingen
  • Beschikking sectoraansluiting en
  • Brief gedifferentieerde premie Whk

 Daarnaast ontvangen wij graag een uittreksel van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel.

Bijhorende vragen

Antwoord op andere vragen?


Wilt u meer weten over dit onderwerp?


Verstuur uw contactgegevens aan ons, dan nemen wij snel vrijblijvend contact met u op.

Uw naam: *
Uw e-mailadres: *
Uw telefoonnr:
Vraag/opmerking: *





* Verplichte velden
Copyright Flexmoment  |  BECONNUMMER:  720665  |  Disclaimer  |  Privacy Verklaring  |  Algemene Voorwaarden Salarisadministratie
Design & development by: Timeless Design
x
Vraag via WhatsApp
CHAT MET ONS OP HET NUMMER 085 864 0124 Vandaag beschikbaar: 09:00-22:30
Onze excuses, op dit moment is onze Chat offline
Wilt u met ons Chatten? Gebruik bovenstaand nummer in uw WhatsApp om de chat te beginnen.
Flexmoment helpt klanten in heel Nederland
Sluiten